Review: Maken de belofte niet waar!
Beste meneer Anema. De klacht die u heeft is terecht en bij ons bekend, dat weet u. We hebben echt ons best gedaan, maar het zit tegen. Gelukkig doet 1 van de 2 screens het wel, dus het kan wel. Maar die andere moet nagekeken worden. We leveren jaarlijks duizenden screens en dat gaat bijna altijd goed. Maar zoals in elk werk zit het wel eens tegen. Helaas is dat nu bij u. Probeer de emoties te bewaren en vertrouw erop dat we het oplossen. De nieuwe afspraak staat voor 31 januari.
Review: Maken de belofte niet waar!
Beste meneer Anema, er is geen klant bij Byzon die niet serieus genomen wordt. We hebben echt wel weet van uw frustratie. Maar omdat u een interventie / second opinion wilde vanaf de fabriek, gaat dat langer duren. Het gaat dan over teveel schijven en we hebben dan ook geen grip meer op de planning van de interventie collega's. De laatste maand(en) van het jaar maken planning ook lastiger. Maar we gaan voor de oplossing. Ik ga het intern oppakken en vragen of er beter overleg kan zijn. Komt goed.
Review: Geluidhinder rolluik
Beste Danique, We hebben elkaar aan de telefoon gehad. Ik heb uitgelegd dat een standaard rolluik qua materiaal overal hetzelfde is. Dat regen inderdaad geluid kan maken. Dat is niets nieuws. We verkopen 5000 rolluiken per jaar. Alhoewel ik je klacht kan meevoelen, heb ik ook eerlijk tegen je gezegd dat we de klacht over geluid door regendruppels nauwelijks krijgen. De meeste mensen aanvaarden dit. Net als in een auto harde regen ook geluid maakt op je dak. Er zijn materialen om het geluid te dempen. De dealer van ons heeft je dat aangeboden, maar dat kost iets. Je hebt toen gezegd het wel door je broer te laten doen. Ik hoop dat het alsnog door toepassen van een foamband of iets bovenop de bak voor jou verbeterd. We willen ook meedenken of het uitvoeren. Dus we laten je zeker er niet mee zitten. De meeste rolluiken echter hebben die extra geluiddempende materialen niet. Dus het is niet standaard. Dat is ook de reden dat je op internet of in folders nooit ziet staan. Ik hoop dat je op welke manier ook toch gaat genieten van het rolluik. En nogmaals: we zijn je daarin wel graag van dienst. Je mag ons bellen hoe we dit kunnen regelen voor je. Telefoon: 0342 483201.
Review: Fijn en snel geregeld
Beste Johan,
Dank voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent. Je bevestigt hiermee de werkwijze van ons. Zo willen we graag ons werk doen. Geniet ervan en... zegt het voort!