Heb verleden jaar een windvanger samen met een zonnescherm gekocht de monteurs wisten niet hoe de wind anger werkte dus moest de specialist er bij komen.Doordat er dat jaar niet veel wind was hadden we geen klachten.Dat was dit jaar anders bij windkracht 2 of 3 ging het scherm al naar binnen.In het voorjaar Hogazon gebeld en langs geweest of ze dit op wilden lossen.We zetten het in de planning nu bijna 3 maanden later is er nog niets gebeurt.Heb zelf de windvanger verwijderd op een veilige plaats want anders konden we het scherm niet gebruiken de zomer is bijna voorbij ben benieuwd wanneer ze komen.
Wij en vele met ons waren altijd super tevreden met Provoost als rolluiken leverancier, vooral de service van Provoost was geweldig. Echter na de overname door Hogazon is het ver beneden nul gekomen, zij voelen zich totaal niet verantwoordelijk voor de problemen die er al lagen of zijn en ook totaal niet bereid de garantie uit te voeren. Zij zeggen letterlijk dat zij er niet voor zijn de ellende van een ander op te lossen.
Sterke punten De sterke punten zijn nog niet aan het licht gekomen, enkel heimwee naar provoost
Zwakke punten Totaal geen verantwoordelijkheids gevoel niet naar het product en Eker niet naar de ex klanten van Provoost
garantie tot de deur
Heb verleden jaar een windvanger samen met een zonnescherm gekocht de monteurs wisten niet hoe de wind anger werkte dus moest de specialist er bij komen.Doordat er dat jaar niet veel wind was hadden we geen klachten.Dat was dit jaar anders bij windkracht 2 of 3 ging het scherm al naar binnen.In het voorjaar Hogazon gebeld en langs geweest of ze dit op wilden lossen.We zetten het in de planning nu bijna 3 maanden later is er nog niets gebeurt.Heb zelf de windvanger verwijderd op een veilige plaats want anders konden we het scherm niet gebruiken de zomer is bijna voorbij ben benieuwd wanneer ze komen.
Sterke punten
Hebben ze niet
Zwakke punten
communiceren de klant
Garantie na overname
Wij en vele met ons waren altijd super tevreden met Provoost als rolluiken leverancier, vooral de service van Provoost was geweldig. Echter na de overname door Hogazon is het ver beneden nul gekomen, zij voelen zich totaal niet verantwoordelijk voor de problemen die er al lagen of zijn en ook totaal niet bereid de garantie uit te voeren. Zij zeggen letterlijk dat zij er niet voor zijn de ellende van een ander op te lossen.
Sterke punten
De sterke punten zijn nog niet aan het licht gekomen, enkel heimwee naar provoost
Zwakke punten
Totaal geen verantwoordelijkheids gevoel niet naar het product en Eker niet naar de ex klanten van Provoost