Review: Garantie na overname
Beste meneer/ mevrouw,
Zeer vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft met Hogazon. Aangezien uw reactie anoniem is, kunnen wij verder niet inhoudelijk reageren op uw klacht.
Mochten wij woorden gebruikt hebben als "wij zijn er niet om de ellende van een ander op te lossen", dan is dat niet netjes geweest, waarvoor excuus.
Wij hebben iedereen die bij Provoost gekocht heeft en na de overname bij ons kwam netjes te woord gestaan en bekeken wat wij voor hen konden betekenen. Vanuit coulance hebben wij een groot aantal zaken opgelost. Het is echter (juridisch) inderdaad correct dat wij niet verantwoordelijk zijn voor geleverde producten en/of diensten van voor de overname datum. Dat is nu eenmaal contractueel zo vastgelegd. Daar waar het zaken betrof voor Provoost, hebben wij dit doorgespeeld naar de oude eigenaar, waarna hij waar mogelijk (in samenwerking met ons) naar een oplossing heeft gekeken.
Wij begrijpen dat dit soms vervelend over kan komen of wat langer kan duren.
Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen.
Mvg,
Team Hogazon